درباره سرطان

مقالاتدرباره سرطان

بیماری سرطان یک بیماری مربوط به سلول‏های عصبانی است که باید آن‏ها را با روش‏های خاصی آرام کرد و تبرید نمود چراکه سلول‏های سرطانی بسیار هوشمند و در عین حال عصبی هستند و با هر تحریک نابجایی به سرعت مانند جانوری که در حیات وحش سراسیمه شده و از ترس مرگ به هر چیزی حمله می‏کند، در بدن ما شروع به رشد غیرعادی کرده و عضو میزبان را با مشکلات سختی مواجه می‏سازد. این‏ها بطور کلّی تکالیف انسان و پزشک است و مجموعه طب همین است.
عوارض نمونه برداری
در طب قدیم توصیه علمای طب این بوده که بیماری سرطان را دست کاری نکنید بخصوص هنگام نمونه‏ گیری باعث تحریک این سلول‏ها می‏ شوند؛ نمونه ‏برداری برای بیماران سرطانی از عمل جراحی بدتر است. چراکه در هر دو عمل، چه جراحی و چه نمونه ‏برداری تومور یا سلول‏های سرطانی تحریک می‏شوند اما در جراحی حداقل تعداد زیادی از سلول‏ها برداشته شده ‏اند و فرصت بیشتری برای طبیب بوجود می ‏آید تا درمان‏های سنتی را به اجرا گذارد ولی در نمونه ‏برداری بر اساس قوانین طب پایه بخش بزرگی از تومور یا سلول‌های سرطانی باقی مانده و با سرعت و قدرت تمام به میزبان حمله می‏ کند.
موارد بسیاری از بیماران را مشاهده کردم که با وجود توموری در بدن سال‏ها زندگی می‏ کردند و مشکلی نیز نداشتند، با توصیه ‏های اطرافیان و کسانی که عادت دارند در مورد مسائلی که نمی‏ دانند اظهار نظر کنند به درمانگاه مراجعه نمودند و طبق معمول نمونه‏ برداری کردند و برای پاتولوژی به آزمایشگاه فرستادند. گاه تا زمانی که جواب از آزمایشگاه بیاید آثار تورم و التهاب شروع می ‏شود. ورم روز به روز افزایش پیدا می‏ کند و درمان‏های بعدی را که همه می‏دانید؛ بارانی از قرص‏ها و داروهای شیمیایی بر سر بیمار باریدن می ‏گیرد و پس از آن جراحی و شیمی‏ درمانی و پرتودرمانی و غیرو…. دست آخر از بین رفتن و باز بیماران بعدی که همین راه را طی می‏ کنند و به همان سرنوشت دچار می‏ شوند.
نظریه طب ایرانی همواره بر این بوده که سرطان‏ها را تحریک نکنید! توجه کنید به نظریه دکترین طب‏ ایرانی که در مورد روش برخورد با سرطان‏ها چه می‏گوید!؟
دکتر طب ایرانی
۱٫هرکس اثری از سرطان در بدنش به هر وسیله‏ ای مشخص شد، سراسر جسم او مبتلا به سرطان و یا مستعد پذیرش سرطان است.
۲٫لازم است به محض شروع درمان سرطان تمام بدن بیمار را نسبت به سرطان بیمه کنیم تا اگر تعدادی از سلول‏های سرطانی موفق به فرار شده و به نقطه دیگری از بدن کوچ کنند نتوانند به زندگی ادامه دهند و به دلیل نامساعد بودن زمینه برای زیست و حمله نیروهای دفاعی از بین بروند.
۳٫لزوماً نباید به بهانه شناسایی نوع سرطان هیچ گونه آزمایشی که موجب تحریک سلول‏های سرطانی شود انجام گردد. اگر تحریک شوند نباید زمانی این تحریک صورت پذیرد که بخش‏های دیگر جسم مساعد برای پذیرش متاستاز باشند.
۴٫سلول‏های سرطانی می‏توانند روش درمان را شناسایی و تاکتیک‏های آن را خنثی نمایند. پس هوشمندند.
۵٫هنگامی که درمان‏های طبیعی با موفقیت روبرو شد لازم است تا آخرین سلول سرطانی از بدن پاک شود و درمان تا آخرین مرحله ادامه داشته باشد.
۶٫درمان سرطان‏ها با داروهای غیرطبیعی و شیمیایی امکان پذیر نیست و نباید به بهانه تعداد معدودی که موقتاً بهبود یافته‏ اند تعداد کثیری از بیماران را به بحران کشاند.
۷٫سلول‏های سرطانی همانطور که اشاره شد به تعبیری هوشمندند. پس اگر داروها کارائی ۱۰۰% نداشته باشند و یا اگر داروهای گیاهی را با روش طب سنتی بدهیم ولی مدتی درمان به هر علتی قطع شود، داروها توسط سلول‏های سرطانی شناسایی شده و تکرار مجدد آن بی اثر خواهد بود.

فرستادن پیام ...
تماس با کارشناسان فروش از طریق واتساپ
با سلام، به پشتیبانی شرکت عطارد سبز خوش آمدید، در حال حاضر با کارشناسان ما در ارتباط هستید ... در صورت تمایل پیام بفرستید.